El compte de l’Àrea de Turisme té 23.800 seguidors i en total tots els perfils socials en sumen 90.000.
L’Àrea de Turisme de l’Ametlla de Mar repeteix el segon lloc al rànquing de les destinacions catalanes a Instagram. La llista elaborada per l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració Local a Catalunya enumera els 10 perfils turístics amb més seguidors en aquesta xarxa social fotogràfica.
El municipi revalida aquesta posició amb 23.800 seguidors, només superat per Barcelona amb 141.000. Per darrere hi ha Tarragona amb 18.900, Girona amb 14.900 i Deltebre amb 10.600 seguidors. El gerent de l’Àrea Municipal de Turisme, Damià Llaó, explica que la comunitat a Instagram és molt activa, i que els perfils socials ja sumen 90.000 persones en total.
Les xarxes socials s’han convertit en un punt important a l’hora de la promoció turística. I l’Ametlla de Mar és un refent a les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona en la gestió dels perfils i les comunitats de Facebook, Twitter o Instagram, fent-ho directament des de la mateixa Àrea de Turisme.