Els actius naturals i la gastronomia, principals atractius, segons els turistes

L’Oficina de Turisme va atendre més de 25.000 persones durant tot l’any passat sumades a les consultes per Internet.

La bellesa paisatgística de les cales i platges, i la gastronomia calera són els principals actius pels qui se senten atrets els turistes que visiten l’Ametlla de Mar. Així ho recull la memòria del 2017 que ha editat l’Àrea Municipal de Turisme, on destaquen les 25.250 persones que, al llarg de l’any passat, van atendre a l’Oficina de Turisme de la població.

La majoria dels turistes que realitzen consultes, per procedència, són catalans, francesos o espanyols. D’aquests, el 33% s’allotjaven en apartaments o xalets, seguit de ben a prop els qui van decidir allotjar-se en càmpings amb un 29%, segons les dades facilitades per l’Àrea de Turisme. Cal dir que el perfil és més familiar o en parella.

Tot i que durant l’estiu és quan hi ha més activitat, per l’increment de propostes nàutiques i a l’aire lliure, durant tot l’any continuen realitzant accions per tal de desestacionalitzar la temporada turística. El gerent de l’Àrea de Turisme, Damià Llaó, destaca les cinc apostes clares per promocionar any rere any la població.

L’ús de les xarxes socials o l’aplicació mòbil turística de l’Ametlla de Mar són també una opció molt consultada per trobar informació sobre el municipi. De fet, aquesta és una de les apostes prioritàries de l’Àrea de Turisme. Recordem que és la segona població catalana amb més seguidors a Instagram i en total de 90.000 seguidors als seus comptes.