L’equip ha millorat notablement, respecte als anys anteriors, l’atenció als pacients amb qualitat i de manera eficient.
L’Equip d’Atenció Primària de l’Ametlla de Mar va assolir el 2017 un dels millors resultats de les Terres de l’Ebre, situant-se en tercera posició segons l’Estàndard de Qualitat Assistencial: una eina d’avaluació que mesura la qualitat de l’activitat assistencial dels diferents CAP de Catalunya.
L’atenció primària al municipi destaca entre les tres millors de les Terres de l’Ebre. L’equip de la població va tancar l’any passat amb molt bona puntuació. Concretament ha obtingut 94 punts sobre 100, marcats per l’Estàndard de Qualitat Assistencial.
D’aquesta manera, l’Equip d’Atenció Primària de l’Ametlla de Mar ha assolit el seu principal objectiu que és atendre els pacients amb qualitat i de manera eficient. El director del CAP, Enric Bachrani, remarca que respecte als anys anteriors, l’equip ha millorat notablement.
Els indicadors d’aquesta eina mesuren les diferents àrees bàsiques d’atenció familiar i comunitària, des de la qualitat assistencial envers el pacient, la seguretat i qualitat de la prescripció farmacèutica, fins a la consolidació de projectes i la gestió econòmica del centre.