Comerços i empreses turístiques s’uneixen per atreure nous clients

Els turistes que facin activitats nàutiques gaudiran d’un talonari de descomptes als comerços locals.

Els comerciants i les empreses nàutiques s’uneixen per potenciar el comerç local. Els turistes que practiquin activitats nàutiques, aquest estiu, podran gaudir de descomptes als comerços i als restaurants de la població. La iniciativa té com a objectiu potenciar la destinació de l’Ametlla de Mar i ser un reclam de fidelització turística.

Comerciants, empreses i l’Àrea de Turisme s’han agafat de la mà per crear sinergies de cara a la temporada turística. Davant les bones previsions per l’estiu, els comerços volen incentivar les compres als seus establiments i per això es crearan uns talonaris de descomptes, que es lliuraran als qui practiquin alguna activitat nàutica.

Tant per participar en els talonaris com per poder-los lliurar als clients, s’hi poden apuntar totes les empreses locals que ho desitgin. El descompte serà fix d’un 10% en tots els establiments, siguin botigues o restaurants, però amb algunes excepcions en productes rebaixats o menús gastronòmics. Damià Llaó és el gerent de l’Àrea Municipal de Turisme:

Una de les primeres empreses que s’ha afegit és el Tuna Tour Balfegó, que aquesta temporada preveu arribar als 20.000 passatgers al seu catamarà. És una de les activitats nàutiques estrella del municipi, i per això reforçaran el servei de bus des de la Costa Daurada amb un nou viatge a la tarda. David Puente és el director comercial del Tuna Tour:

L’objectiu principal és allargar l’estada dels milers de turistes que realitzen activitats nàutiques al municipi, i alhora fidelitzar als qui s’allotgen al municipi perquè realitzin compres o mengin als establiments locals. Aquesta campanya se suma a les habituals de descomptes a l’aparcament Escoles Velles, durant els mesos d’estiu.