Es tracta de la trobada comercial més important de l’any, organitzada per l’Agència Catalana de Turisme, on les empreses del sector turístic donen a conèixer l’oferta del país i generen nous negocis
L’Estació Nàutica va participar aquest dimecres al ‘Buy Catalunya & Culture’, la trobada comercial més important de l’any organitzada per l’Agència Catalana de Turisme. 174 empreses del sector turístic es van reunir amb 124 operadors turístics, de 33 mercats internacionals per donar a conèixer la seva oferta i comercialitzar-la als seus països.
En total, es van produir més de 2.500 entrevistes amb l’objectiu de generar negoci entre les entitats i empreses catalanes i els operadors turístics convidats. Concretament, l’Estació Nàutica Costa Daurada va contactar amb una vintena d’operadors turístics de certa proximitat, de països com Alemanya, França i Bèlgica.Jordi Rom és el seu gerent.
‘Buy Catalunya’ té un gran ressò internacional i és que els operadors turístics participants procedeixen de països de tot Europa, Estats Units, Sud-Amèrica i Àsia. La trobada, que es va celebrar al Palau Firal i de Congressos de Tarragona, va servir per incentivar la contractació de productes i experiències i la creació de paquets especialitzats en aquest segment.