Els tres primers punts estan ubicatsen els principals miradors al port pesquer.
L’Àrea de Turisme estrena punts ‘instagramers’ per potenciar les vistes panoràmiques de l’Ametlla de Mar. Són uns plafons amb la informació del compte @turismeametllademar i l’etiqueta oficial de la població a Instagram.
L’objectiu és aconseguir que els turistes fotografiïn els actius més importants i els comparteixin en aquesta popular xarxa social, mencionant correctament l’Àrea de Turisme. Les possibilitats però, segons explica el seu gerent Damià Llaó, poden arribar fins i tot a la interacció amb els ‘instagramers’ mitjançant un joc.
Les primeres senyals s’han instal·lat a la plaça del Barco, al carrer Cristòfol Colom i al carrer Miramar. Però, de cara a la pròxima temporada turística, es preveu ampliar els punts a d’altres zones d’interès com el Castell de Sant Jordi d’Alfama o el port natural de l’Estany. Aquesta iniciativa ha estat finançada per l’Ajuntament i els ajuts del GALP Mar de l’Ebre.