Promoció conjunta de les quatre Viles Marineres al País Basc i França

L’Ametlla de Mar signa en conveni de col·laboració amb la resta de municipis pesquers de l’Ebre i el Patronat de Turisme de la Diputació.

Les Viles Marineres, entre les quals l’Ametlla de Mar, ja han signat el conveni d’enguany amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona per promocionar-se als seus principals mercats d’interès: Catalunya i el País Basc, la resta de l’Estat i la zona sud de França.

Es faran tres campanyes de comunicació, amb una inversió de 100.000 euros. La primera difondrà les Jornades de la Galera de l’Ebre als mercats espanyol i català, la segona s’adreça al departament de Midi Pyrinées francesa i la darrera al mercat basc, principalment a la ciutat de Bilbao.

«Les vies de la cooperació i la col·laboració acaben tenint un efecte més rellevant, i permeten que aquesta promoció de les Viles Marineres vagi més enllà del que és estrictament el territori de les Terres de l’Ebre, amb una promoció que des del País Basc fins al sud de França. Això permet que s’incrementi la promoció i augmenti el turisme», explica el president del Patronat de Turisme de la Diputació, Martí Carnicer.

El conveni es va signar dimecres abans d’una jornada, celebrada a les Cases d’Alcanar, sobre la nova marca Viles Marineres de l’Agència Catalana de Turisme, de la que La Cala ja ha començat els tràmits per formar-ne part.

La Cala s’afegeix al conveni Corner de les Terres de l’Ebre

D’altra banda, el passat dijous 31 es va signar el conveni Corner per a la promoció turística conjunta d’una quinzena d’ens, públics i privats de les Terres de l’Ebre, entre els quals l’Àrea de Turisme de l’Ametlla de Mar.

Aquest conveni permet rebre suport econòmic del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona per posar en marxa campanyes publicitàries en mitjans, sota la marca de les Terres de l’Ebre.