El ple va aprovar, divendres passat, treure els gravàmens d’acord als requeriments tècnics urbanístics
S’aproven canvis al POUM sobre els costos de transformar l’N-340 en un bulevard. El pla urbanístic del 2010 contemplava la conversió de la carretera en una gran avinguda. Aquesta actuació estava condicionada, però, a la construcció del tram pendent de l’autovia A-7. Unes obres que, de moment, no estan projectades.
Per això, i seguint criteris tècnics, el ple va acordar divendres passat treure els gravàmens, respecte a les obres de transformació de la via, dels futurs sectors urbanitzables pròxims. L’aprovació va comptar amb els vots a favor de l’equip de govern (ERC + Compromís per la Cala) i Plataforma Calera, i l’abstenció del PDeCAT.
Jordi Gaseni és l’alcalde de l’Ametlla de Mar (ERC):
Antonio Espuny és portaveu de Compromís per la Cala:
Joan Pere Gómez és el portaveu del PDeCAT:
Joan Font és el portaveu de Plataforma Calera:
D’altra banda, es va aprovar per unanimitat una modificació puntual del POUM referent a Roques Daurades, per ajustar les clàusules urbanístiques de la zona hotelera a les de la resta del municipi. Tots dos punts ara hauran de rebre el vistiplau de la Comissió d’Urbanisme de les Terres de l’Ebre.