La marca està d’enhorabona i és que ha arribat als 100.000 seguidors a la seva comunitat virtual, a través de les quatre xarxes socials que gestiona: Facebook, Instagram, Twitter i Pintarest. A més, es consolida com la segona destinació catalana més seguida en turisme a Catalunya, a l’Instagram.
A hores d’ara, la marca té un total de 100.322 seguidors, dels quals 58.050 són de Facebook, 29.347 d’Instagram, 9.276 de Twitter i 3.649 de Pinterest. Les més seguides, Facebook i Instagram, són les dues xarxes on Turisme treballa més intensament, amb publicacions cada dia de l’any i una intensa relació amb els usuaris.
Damià Llaó és el gerent de l’Àrea Municipal de Turisme.
A banda de les publicacions diàries, també es fan concursos fotogràfics, per tal de fomentar l’activitat dels seguidors. La regidora de Turisme, Maite Boquera, remarca que els 100.000 seguidors és el resultat d’anys de feina.
Des del 2009, l’any que es va obrir el perfil de Facebook @turismeametllademar, que la comunitat virtual no ha parat de créixer i les xarxes socials s’han convertit en un punt important a l’hora de la promoció turística de la població. Actualment, l’Ametlla de Mar és un refent a les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona en la gestió dels perfils de Facebook, Instagram, Twitter i Pintarest. En concret, l’Instagram ocupa el segon lloc al rànquing de les destinacions catalanes, segons la llista elaborada per l’Associació de Professionals de Turisme de l’Administració Local a Catalunya.