El hashtag AmetlladeMar, creat per Turisme de l’Ametlla de Mar, ha arribat a les 100.000 fotografies publicades a Instagram. Es tracta d’una eina de gran abast i amb un enorme potencial al sector turístic.
La destinació i marca turística de l’Ametlla de Mar compta amb el seu propi hashtag oficial, #AmetlladeMar, que s’utilitza per identificar els continguts relacionats amb el territori cada vegada que algú el visita o el vol referenciar. Recentment, el hashtag compta amb més de 100.000 publicacions a Instagram, una xifra important que dona visibilitat al municipi i alhora augmenta la possibilitat de rebre més nombres de turistes.
La regidoria de Turisme, Maite Boquera, explica que, a banda d’aquest hashtag oficial, n’hi ha més que identifiquen el municipi i agraeix sobretot la confiança dels seguidors.
Instagram ha esdevingut la xarxa social més potent d’Internet, convertint-se en una eina vital pel desenvolupament de la promoció turística de les destinacions i marques turístiques. El perfil de l’Ametlla de Mar continua mantenint-se com el segon més seguit en turisme a Catalunya.