ADIF instaura un servei d’informació a l‘estació de l’Ametlla de Mar

El servei és d’atenció als viatgers, així com de vigilància en el manteniment de la infraestructura.

Des d’aquest mes de juny, hi ha quatre persones que s’ocupen de l’estació de la Cala. Aquests treballadors d’ADIF desenvoluparan tasques d’atenció als viatgers, així com de vigilància en el manteniment de la infraestructura.

Dividits en dos torns, un al matí i un altre a la tarda, aquests tècnics de serveis auxiliars d’estacions seran els encarregats d’obrir l’estació, vigilar la seva neteja i de notificar incidències com accidents o la necessitat de reparacions. Aquestes persones s’ocuparan sobretot d’orientar a tots aquells viatgers que necessitin ajuda a l’hora d’agafar el tren o que, per exemple, que no sàpiguen els horaris.

El servei posa èmfasi en el col·lectiu de gent gran, a qui se l’ajuda indicant per on ha d’anar per dintre de l’estació o inclús acompanyant-la fins a la porta del tren si va sola i té problemes de mobilitat. El servei també s’orienta cap aquells viatgers que estiguin perduts o els turistes que coneixen la zona ni l’idioma i vulguin saber més informació sobre el municipi o l’arribada de trens i les seves destinacions.

José Burgos és un dels tècnics de serveis auxiliars d’estacions.

Aquest servei, en principi ha vingut per quedar-se, ja que fins ara no hi havia ningú que complís aquesta funció d’ajuda ni d’informar si hi ha qualsevol problema o accident. L’estació de l’Ametlla de Mar és especialment concorreguda a primera hora del matí, durant els caps de setmana i determinades tardes.

D’altra banda, l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ja està parlant amb ADIF per procedir a la neteja i pintada del túnel que connecta un costat i l’altre de les vies.