Dotze podis a la final comarcal per a la natació calera

A més dels premis individuals els relleus 4×25 de categoria benjamí i Aleví també van assolir els primers llocs i que s’han classificat per disputar els territorials.

Aquest passat dissabte a la Piscina Win de Tortosa es va disputar la 3a i última Fase Comarcal dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya de Natació. Els nadadors de l’Àrea Municipal d’Esports de L’Ametlla de Mar van pujar al podi en una dotzena d’ocasions de manera individual.


Aquesta tercera jornada contemplava l’oportunitat de nadar dues proves, bé per millorar la marca o bé per recuperar algun estil en el qual haguessin efectuat baixa en alguna de les dues competicions anteriors.


En finalitzar la jornada es realitzava una mitja de les millors marques en cada estil de cada nedador. En les categories Prebenjamí i Benjamí es feia la mitja en 3 estils; crol, esquena i braça. En canvi, en categoria Aleví o superiors ja s’incorporava també l’estil papallona.


CAMPIONS COMARCALS

• Dani Martí Also, Prebenjamí masculí.

• Daniela Álvarez González; Benjamí Femení.

• Nil Duran Martí, Benjamí Masculí.

• Martí Ferri Rodríguez; Aleví Masculí.

• Mar Duran Martí; Infantil Femení.

• Núria Piñol Segarra, Cadet Femení.


SUBCAMPIONS COMARCALS

• Nerea Margalef Estepa; Aleví Femení.

• Quim Martí Beguda Aleví Masculí.

• Sergi Cèsar Pérez, Cadet Masculí.


TERCERES POSICIONS

• Laia Canyagueral Figueres Benjamí Femení.

• Roc Moliné Rosell Aleví Masculí.

• Jade Pujol Ortiz Aleví Femení.


A més dels premis individuals els relleus 4×25 de categoria benjamí i Aleví també van assolir els primers llocs i que s’han classificat per disputar els territorials.

Griselda Gaseni, coordinadora de la secció de natació de l’AME de l’Ametlla de Mar es mostrava satisfeta pels resultats, que van superar els objectius.

Després d’aquesta competició comarcal, s’han classificat dos nadadors per categoria i prova, per disputar la Final Territorial que se celebrarà el dissabte 20 de maig també a la piscina de Tortosa, piscina que també acollirà les finals de Catalunya els dies 10 i 11 de juny.


En finalitzar la competició de dissabte, la coordinadora de natació de l’AME, Griselda Gaseni va rebre el premi “Valors” per la seva tasca i dedicació a la formació en la natació.