L’Àrea de Turisme i Comerç de l’Ametlla de Mar ha publicat la memòria del 2023, un any amb molts èxits i creixement a nivell de marca, però aquesta vegada s’ha centrat l’atenció en els futurs projectes dels Fons Next Generation.
Entre d’altres punts destaca un lleugeríssim descens de l’ocupació del 0,8%, que s’ha de contextualitzar després del gran augment causat per l’època de pandèmia, l’ampliació de la temporada turística durant els mesos d’octubre i novembre, i en conseqüència l’augment de la taxa turística.
Però l’apartat més destacat és el dels Fons Next Generation, on s’explica el seu procés d’obtenció i les quantitats, 2 milions d’euros per a 22 projectes amb totes les especificacions corresponents i que s’hauran d’executar abans del 30 de juny del 2026. D’aquests ja han sortit a licitació els dos primers, un per a l’empresa que ajudarà a gestionar aquests fons i l’altra de cara a un futur Festival d’Art Urbà. Dami Llaó és el gerent de l’Àrea de Turisme i Comerç de l’Ametlla de Mar.
A la memòria també s’han destacat les tasques de promoció en àrees com el comerç local, xarxes socials i gastronomia.