L’Oficina de Turisme de l’Ametlla de Mar ja és intel·ligent i inclusiva

L’actuació s’emmarca dins del Pla de Sostenibilitat Turística i ha consistit en la instal·lació de tres elements tecnològics informatius.

L’Ametlla de Mar ja disposa d’una Oficina de Turisme intel·ligent i inclusiva. Es tracta d’una nova actuació del Pla de Sostenibilitat Turística que té l’objectiu d’oferir una millor experiència de visita a l’usuari, a través de l’ús de la tecnologia, amb tres nous elements.

Els elements inclosos són un tòtem interactiu exterior que permet al visitant obtenir informació les 24 hores del dia, tots els dies de l’any i que disposa de tota la informació del municipi actualitzada. Un taulell interactiu interior on el visitant pot accedir a la informació sol·licitada i un bucle magnètic portàtil per a persones amb discapacitat auditiva.

El principal objectiu de l’actuació és tenir una oficina de turisme accessible, digital, eficient que funcioni com a km 0 de l’experiència turística a la destinació i que integri la intel·ligència de mercat en el procés de planificació i definició de l’estratègia de la destinació així com millora l’experiència de visita a l’oficina de turisme a través de l’ús de la tecnologia com a eina d’informació, promoció i comercialització de l’oferta de productes turístics a les diferents fases del cicle del viatge.

Amb aquestes novetats, l’oficina continua posicionant-se com a capdavantera en noves tecnologies que permeten millorar el servei d’informació i atenció turística.

Ma José Castellano és la regidora de Turisme.

Aquesta actuació està finançada del Pla de Sostenibilitat Turística: “La Cala més natural”, finançat pels ajuts Next Generation de l’EU.