La Cala guanya al camp de l’Alcanar 1 a 3 i comença a sortir del pou

El filial va perdre per 1 gol a 0 al camp de la Fatarella.

El primer equip de la Cala va tornar a sumar tres punts importantíssims dissabte passat després de guanyar per 1 a 3 al camp de l’Alcanar. Els caleros, que han sumat set dels últims nou punts en joc, van esgarrapant distàncies a la classificació i aquest cap de setmana, han superat al Perelló i han posat més diferències respecte a l’Alcanar i els llocs de descens directe.

Dissabte els caleros van fer un partit molt seriós a Alcanar, i tot i que una indecisió en defensa va propiciar l’únic gol canareu del partit, els caleros sempre van ser superiors, a la primera part més tímidament, però a la segona de manera descarada posant setge a la porteria local. Als caleros tot i el domini i les arribades, els va costar obrir la llauna i no va ser fins al minut 70 que Manu Cobacho va igualar el partit amb un xut llunyà que es va colar pel costat del pal dret del porter.

El gol va esperonar encara més als caleros que van continuar atacant fins que al minut 78 Cobacho es va inventar el segon per als de l’Ametlla de Mar en una pilota filtrada, avançant als caleros en el marcador. Amb l’1 a 2 no n’hi va haver prou i els de l’Ametlla de Mar ja en temps de descompte van fer l’1 a 3 definitiu després que David Silva convertís una pilota embolicada a l’àrea canareva.

Els darrers minuts van ser de molta tensió i enganxades entre jugadors fins i tot després que l’àrbitre assenyalés el final. Gran victòria de l’Ametlla de Mar, que a poc a poc va sortint de la zona de perill. Amb 24 punts, deixa a l’Alcanar a vuit punts de diferència, supera al Perelló amb 23 punts i se situa a dos punts dels 26 del Santa Bàrbara, a tres dels 27 del Ginestar i a quatre dels 28 del Pinell.

Àlex Gómez és l’entrenador del 1r equip.

Els caleros tenen ara dos partits seguits a casa, el primer dissabte davant de l’Amposta B i el segon d’aquí a quinze dies, que serà molt important, davant d’un rival directe com el Santa Bàrbara.

Per la seva part, el filial va perdre per 1 gol a 0 al camp de la Fatarella, un camp de terra que en aquesta ocasió estava molt perjudicat per la pluja i que es va convertir en un autèntic fangar, en el qual no es podia jugar en condicions. Els caleros van competir per la victòria en tot moment, però els va penalitzar el gol encaixat al minut 70. Sergi Quintana és l’entrenador del filial.

Els caleros són 4ts amb 6 punts.