El prebenjamí Seitonillos també va guanyar a Mora la Nova i els patufets van guanyar a l’Ampolla.
El cap de setmana va ser prou profitós pels equips de futbol base federat calero. El juvenil de la S.C.E.R de l’Ametlla de Mar va assolir una victòria de mèrit davant del Santa Bàrbara, mentre que el cadet, va fer servir la seva superioritat per imposar-se a l’Escola Delta a Deltebre.
El juvenil va guanyar per 3 a 1 i amb solvència a un Santa Bàrbara que visitava el camp de la cala com a 2n classificat. Els caleros, sobretot a la primera part, van pràcticament sentenciar el partit amb grans gols d’Unai Costa, Raül Artiola i Toni Gallego. A la segona part, el Santa Bàrbara va avançar l’equip i sobretot en el tram final, va escurçar diferències i va causar més dificultats. Els tres punts serveixen als caleros per a mantenir-se a la 6a posició. Jordi Llaó és l’entrenador del juveni.
Quant al cadet, va guanyar a Deltebre davant de l’Escola Delta per 0 a 2 i no va donar per a cap sorpresa davant del cuer. Els caleros no van obrir la llauna fins a la segona part amb un gol de Joel Solé i van sentenciar al líomit del temps reglamentari mitjançant Mohamed Bouznakar . Els caleros són 9s amb 25 punts. Marc Vilabrú és l’entrenador del cadet.
L’infantil descansava i l’aleví B A va ajornar el seu partit a Vall-de-roures davant de l’Arnes. L’aleví B va caure de manera clara per 2 a 8 davant de l’Ascó i entre setmana també va perdre al camp de l’Arnes per 3 a 2 en un partit que va merèixer molt més.
Pel que fa al futbol escolar, el benjamí Llobarrets va ajornar el seu partit davant del Jesús i Maria, i el benjamí Dorades va perdre per 2 a 7 amb el Jesús i Maria. El prebenjamí Seitonillos va guanyar a Mora la Nova per 2 a 4 i els patufets van guanyar a l’Ampolla.