La Cala i el Perelló es disputaran dissabte les seves urgències a la classificació

Serà dissabte a les 16.15 h al camp del Perelló.

El 1r equip de futbol de la Cala es juga aquest dissabte a partir de les 16.15 h al camp del Perelló, una bona part de les seves aspiracions d’aquesta temporada. Tant els caleros com els perellonencs estan implicats en posicions que podrien comportar descensos compensats.

El partit d’aquest dissabte pot ser transcendental pel futur dels dos equips, ja que tots dos ja fa setmanes que lluiten per eludir les últimes posicions de la classificació, i que amb els descensos directes ocupats per Jesús i Maria B i Alcanar, se centren a esquivar la tercera i quarta posició per la cua. Àlex Gómez és l’entrenador del 1r equip.

Els de l’Ametlla de Mar volen recuperar la dinàmica que els va portar a sumar deu de dotze punts possibles en els últims partits i que es va trencar dissabte al camp del Masdenverge.  Els perellonencs surten amb tres punts d’avantatge, però els caleros tenen pendent de disputar el partit ajornat davant del Santa Bàrbara.

Per la seva part, el filial juga diumenge a les 17 h al camp de l’Ascó B per aprofitar al màxim les opcions matemàtiques que encara té per disputar la fase final de la Copa Terres de l’Ebre. Sergi Quintana és l’entrenador del filial.

Els caleros són 5ns amb 9 punts.