Els futurs sectors urbanístics pròxims a l’N-340 no hauran de pagar, de moment, les obres per convertir la carretera en bulevard

El ple va aprovar, divendres passat, treure els gravàmens d’acord als requeriments tècnics urbanístics

S’aproven canvis al POUM sobre els costos de transformar l’N-340 en un bulevard. El pla urbanístic del 2010 contemplava la conversió de la carretera en una gran avinguda. Aquesta actuació estava condicionada, però, a la construcció del tram pendent de l’autovia A-7. Unes obres que, de moment, no estan projectades.

Per això, i seguint criteris tècnics, el ple va acordar divendres passat treure els gravàmens, respecte a les obres de transformació de la via, dels futurs sectors urbanitzables pròxims. L’aprovació va comptar amb els vots a favor de l’equip de govern (ERC + Compromís per la Cala) i Plataforma Calera, i l’abstenció del PDeCAT.

Jordi Gaseni és l’alcalde de l’Ametlla de Mar (ERC):

Antonio Espuny és portaveu de Compromís per la Cala:

Joan Pere Gómez és el portaveu del PDeCAT:

Joan Font és el portaveu de Plataforma Calera:

D’altra banda, es va aprovar per unanimitat una modificació puntual del POUM referent a Roques Daurades, per ajustar les clàusules urbanístiques de la zona hotelera a les de la resta del municipi. Tots dos punts ara hauran de rebre el vistiplau de la Comissió d’Urbanisme de les Terres de l’Ebre.