El descompte serà fix d’un 10% en tots els establiments, siguin botigues o restaurants, aplicable segons les necessitats dels comerciants.
Comerços, restaurants i empreses nàutiques s’uneixen amb una campanya de descomptes. Fins al 15 de setembre, les persones que facin alguna de les activitats nàutiques, de les empreses de l’Ametlla de Mar Experience, rebran un talonari de descomptes d’un 10% en els comerços i restaurants del nucli urbà adherits a la campanya.
Els descomptes seran bescanviables en 72 establiments, dels quals 59 són botigues i 13 són restaurants. Cada botiguer o restaurador ha establert les seves condicions pels vals, amb el criteri comú del 10% de bonificació en les compres o àpats. Damià Llaó és el gerent de l’Àrea Municipal de Turisme.
La iniciativa va sorgir ara fa uns mesos, després que el Tuna Tour anunciés que incrementa a dos trajectes diaris la connexió amb Salou, La Pineda i Cambrils cap a la seva activitat. L’objectiu és que els visitants puguin quedar-se tot el dia a la població, i així conèixer altres propostes comercials i gastronòmiques. David Puente és director comercial del Tuna Tour.
Els talonaris estan impresos en català, castellà, anglès, francès i rus. Aquesta darrera llengua s’ha incorporat perquè, precisament, molts dels usuaris del Tuna Tour són d’aquest país. Els comerços confien que la campanya permeti augment les vendes aquesta temporada turística. Carme Blanch és una de les comerciants participants.