Les nits del 14, 21, 24, 25 i 31 de desembre hi haurà festes per la nit i també hi ha programat un ‘tardeo’ per gaudir de la carpa la tarda del dia de Nadal.
L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ha tornat a instal·lar la carpa al parc del Bon Repòs per oferir oci nocturn els caps de setmana pròxims a les festes de Nadal. De fet, la festa comença aquest cap de setmana, amb els sopars d’empresa.
La regidoria de Festes posarà a disposició dels ciutadans la carpa del Bon Repòs els caps de setmana del 14, 21, 24, 25 i 31 de desembre per la nit, i el 25 també per la tarda, en aquest cas amb entrada gratuïta.
El regidor de Festes, Albert Borràs, apunta que és una necessitat disposar un reforç d’oci per aquestes dates.
A banda, la regidoria de Festes i la de Turisme també han organitzat l’habitual programació nadalenca per aquestes dates pels infants, amb la cagada del tronc de Nadal i l’arribada del Pare Noel i els Reis d’Orient.