La Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar també compta amb un roll up publicitari promocional per conscienciar els clients sobre la campanya i la qualitat dels productes locals.
El Grup d’Acció Local Pesquer (GALP) Mar de l’Ebre ha presentat aquest desembre la seva nova campanya ‘Si és de llotja, és boníssim’, una iniciativa que compta amb el finançament del Fons Europeu Marítim de la Pesca i l’Aqüicultura i la Generalitat de Catalunya.
L’objectiu principal és fomentar el consum de peix i marisc fresc i de proximitat procedent de les llotges de les Terres de l’Ebre. La campanya vol posar en valor la qualitat excepcional dels productes pesquers del territori i destacar el paper fonamental de les llotges en la sostenibilitat econòmica i social del sector pesquer ebrenc.
Per tal d’arribar a un públic ampli i divers, la campanya inclou: l’edició i difusió d’un espot televisiu que posarà en valor els beneficis de consumir peix i marisc de llotja, publicitat per ràdio amb missatges clars i directes que reforcen la importància del consum de proximitat, accions a les xarxes socials per connectar amb consumidors joves i promoure un estil de vida responsable i saludable. I difusió a les peixateries dels set municipis pesquers de la Mar de l’Ebre. De fet, la Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar també compta amb un roll up publicitari promocional per conscienciar els clients sobre la campanya i la qualitat dels productes locals.