«Si és de llotja, és boníssim», la campanya per promocionar el peix de la mar de l’Ebre aquest Nadal

La Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar també compta amb un roll up publicitari promocional per conscienciar els clients sobre la campanya i la qualitat  dels productes locals.

El Grup d’Acció Local Pesquer (GALP) Mar de l’Ebre ha presentat aquest desembre la seva nova campanya ‘Si és de llotja, és boníssim’, una iniciativa que compta amb el finançament del Fons Europeu Marítim de la  Pesca i l’Aqüicultura i la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu principal és fomentar el consum de peix i marisc fresc i de proximitat procedent de les llotges de  les Terres de l’Ebre. La campanya vol posar en valor la qualitat excepcional dels productes pesquers del territori i destacar el paper fonamental de les llotges en la sostenibilitat econòmica i social del sector pesquer ebrenc.

Per tal d’arribar a un públic ampli i divers, la campanya inclou: l’edició i difusió d’un espot televisiu que posarà en valor els beneficis de consumir  peix i marisc de llotja, publicitat per ràdio amb missatges clars i directes que reforcen la importància del  consum de proximitat, accions a les xarxes socials per connectar amb consumidors joves i promoure un  estil de vida responsable i saludable. I difusió a les peixateries dels set municipis pesquers de la Mar de l’Ebre. De fet, la Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar també compta amb un roll up publicitari promocional per conscienciar els clients sobre la campanya i la qualitat  dels productes locals.