Durant els mesos d’estiu, l’Oficina de Turisme ha rebut 6.100 consultes d’usuaris majoritàriament, que venenen família o en parella i, de nacionalitat espanyola i francesa.
Entre l’1 de juliol i el 31 d’agost, l’oficina de l’entrada de la població ha rebut 6.100 consultes sobre temes relacionats amb l’Ametlla de Mar, una xifra que es manté respecte a l’any anterior. La majoria d’usuaris venen en família o en parella i són de nacionalitat espanyola i francesa.
El perfil majoritari dels qui s’informen a l’Oficina de Turisme continua sent el de parelles o famílies. Concretament, el 37% d’usuaris venen en família i un 30% en parella. Pel que fa a la nacionalitat, el 44% són de l’Estat, el la majoria dels quals de Catalunya, el País Basc i l’Aragó. Seguidament, hi ha el públic francès amb un 26%, l’alemany amb 8% i l’anglès amb un 6%.
Aquestes són només de les dades de l’Oficina de Turisme, on caldrà sumar també les xifres registrades a la resta de centres d’informació de la població: el Centre d’Interpretació de la Pesca i els punts municipals de Les Tres Cales i Calafat.El gerent de l’Àrea de Turisme, Damià Llaó, destaca les més de 6.100 consultes i 15.000 persones que han passat per l’Oficina.
A banda de les consultes presencials, l’Àrea Municipal de Turisme també ha rebut peticions als seus portals a Internet: tant a la pàgina web i correu electrònic, com a les xarxes socials. De fet, les consultes per Facebook i Instagram són una tendència que s’ha anat generalitzant durant els últims anys, ja que permet tenir una resposta instantània a l’usuari.